| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Ma 15 Mrt, 2010 17:36 Onderwerp: |
|
|
| Breggoo schreef: | | Laten we dan alle sponsoring maar uitbannen, want bij ieder bedrijf die iets sponsort werken wel mensen die dat geld liever in de kantine, hun salaris of een auto van de zaak zien gaan. |
Mwah, commercie is wat anders dan publiek. Defensie drijft op ons geld, wat wij verplicht betalen en waarvan ik dus verwacht dat het goed besteed wordt ( lees: verzorgingsstaat, ontwikkeling in arme landen, onderwijs, zorg etc) en niet in een raceteam wordt gestopt. Maar zoals OH aangeeft, er zijn meer uitwassen, ook al snap ik ook wel dat je ergens geld in moet stoppen als je wat wil terugverdienen. Maar dat gaat in dit geval niet op, weggegooit geld dus. _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Nancy Site Admin

Geregistreerd op: 9-10-2005 Berichten: 4743 Woonplaats: Noord-Holland
|
Geplaatst: Ma 15 Mrt, 2010 19:17 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat dit niet het goede topic is om zo diep op sponsoring in te gaan. Dus als jullie hier verder over willen discussieren kun je dat beter in een nieuw te openen topic doen.
Laten we nu weer ontopic gaan!  _________________ AUTOSPORTNEWS.NL
Nancy |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
Geregistreerd op: 12-12-2007 Berichten: 476 Woonplaats: Wervershoof, Noord Holland
|
Geplaatst: Ma 15 Mrt, 2010 19:43 Onderwerp: |
|
|
Als ik daar nog één ding aan toe zou mogen voegen. Of het klopt of niet weet ik niet 100% zeker, maar..
Dit is een manier van leden werving en tv reclames is een andere. Autosport associeert zich met jonge jongens en dat is ook de grootste doelgroep van de marine, landmacht etc. Dus op zich niet zo'n slechte keuze om reclame te maken. Of de kosten wel of niet te hoog zijn is het tweede. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Di 16 Mrt, 2010 00:12 Onderwerp: |
|
|
| Breggoo schreef: | | Dit is een manier van leden werving en tv reclames is een andere. Autosport associeert zich met jonge jongens en dat is ook de grootste doelgroep van de marine, landmacht etc. Dus op zich niet zo'n slechte keuze om reclame te maken. Of de kosten wel of niet te hoog zijn is het tweede. |
idd! Nou ja, we gaan maar terug on-topic
ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Wo 07 Jul, 2010 22:25 Onderwerp: |
|
|
lachen....als alle F renaults dan mee doen.....
ciao! _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 14:26 Onderwerp: |
|
|
Vandaag een persoon overleden op Zandvoort. Volgens mij was het in een Formule Ford race. Twee auto's tegen elkaar opgebotst. _________________ www.jackmancer.com
Laatst aangepast door Jackmancer op Do 29 Jul, 2010 18:32, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
wepe
|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 17:01 Onderwerp: |
|
|
| Heel naar ongeval. Was hier echter geen sprake van een race en ook niet van een botsing tussen 2 autos. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 17:18 Onderwerp: |
|
|
Ja, het schijnt dat de auto ineens in brand vloog. De bestuurder kon nog wel z'n auto stilzetten maar niet snel genoeg uit de auto komen. _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 18:31 Onderwerp: |
|
|
Beetje bizar, maar precies 37 jaar geleden verongelukte Roger Williamson, ook door brand. _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 19:11 Onderwerp: |
|
|
Wat een bizarre speling van het lot dat zoiets 37 jaar na het ongeluk van Williamson gebeurt...
We moeten maar afwachten wat het onderzoek oplevert, maar dit is diep triest. _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1161 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 19:23 Onderwerp: |
|
|
| Erg spijtig voor de familie, uiterst bizar allemaal. Verwacht je juist niet bij een dergelijk evenement. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 23:35 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het ook een beetje sneu dat Circuit Zandvoort en Bleekemolen Race Planet niks op hun site zetten van medeleven o.i.d. _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1161 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Vr 30 Jul, 2010 07:07 Onderwerp: |
|
|
| Jackmancer schreef: | | Ik vind het ook een beetje sneu dat Circuit Zandvoort en Bleekemolen Race Planet niks op hun site zetten van medeleven o.i.d. | Daar heb ik nog niet naar gekeken, maar daar had iets anders mee moeten worden omgegaan.
Naar ik meen kon je op het autosport.nl forum geen berichten hieromtrent plaatsen. Die werden resoluut verwijderd, gewoon kop in het zand....dan is er ook niets gebeurt. Hoewel aan de andere kant wil je ook niet zondermeer dat er allerhande indianen verhalen op een dergelijk forum de ronde gaan doen. |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Vr 30 Jul, 2010 07:22 Onderwerp: |
|
|
Tjah, links en rechts vliegen de verhalen in het rond, volgens de rechtse sensatie-zender SBS was het zelfs een oude F1 wagen.
Kunnen beter gewoon afwachten wat het onderzoek zegt. Maar wel heel bizar dat het precies 37 jaar na dato van Williamson is...... _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
|