| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1161 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 07:02 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | | DonRoberto schreef: | | In de afgelopen jaren hebben veel fabrikanten interesse getoond en is nu nog steeds een klasse met twee fabrikanten. Volgend jaar er 1 bij, maar of er meer zullen volgen???? Zou mooi zijn als Opel de handschoen oppakt. |
Oh? Welke dan? BMW komt namelijk pas in 2012, mits het technische reglement ze aanstaat. | Oja true,
BMW heeft de intentie uitgesproken. |
|
| Naar boven |
|
 |
Relin

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 13:54 Onderwerp: |
|
|
Maar 't zou wel tof zijn als zowel BMW als Opel terug keren. Dan is het wel te hopen dat er flink wat meer auto's op de grid staan en niet dat Merc en Audi de helft van hun coureurs en auto's er uit gooien om kosten te besparen  _________________ Monaco 2010 foto's -> http://www.rp-originals.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1161 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 19:25 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | Maar 't zou wel tof zijn als zowel BMW als Opel terug keren. Dan is het wel te hopen dat er flink wat meer auto's op de grid staan en niet dat Merc en Audi de helft van hun coureurs en auto's er uit gooien om kosten te besparen  | Ik denk dat dit laatste wel het geval zou kunnen zijn. De Jahreswagens zullen er waarschijnlijk uit gaan....
Hoop dat het kampioenschap interessanter wordt. De laatste twee jaar volg ik het praktisch niet meer. ZO nu en dan een raceje, maar DTM Zandvoort staat al niet meer vast in de agenda (ook BCR sla ik over). |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Vr 30 Jul, 2010 07:18 Onderwerp: |
|
|
DTM heeft het echt nodig. Ik ben paar keer bij DTM op CPZ geweest en vond het best leuk, maar het is niet iets waar ik perse heen moet. Met meerdere fabrikanten en groot competitief startveld zal je wss veel racefans weer op de tribunes krijgen. _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Do 05 Aug, 2010 19:20 Onderwerp: |
|
|
Als er één programma zou moeten sneuvelen om de DTM deelname mogelijk te maken, dan hoop ik dat er een punt wordt gezet achter het WTCC en niet het GT. _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Do 05 Aug, 2010 19:53 Onderwerp: |
|
|
| Henk schreef: |
Als er één programma zou moeten sneuvelen om de DTM deelname mogelijk te maken, dan hoop ik dat er een punt wordt gezet achter het WTCC en niet het GT. |
Ik ga met je mee, we zeggen ciao tegen het WTCC  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
peter parker

|
Geplaatst: Vr 06 Aug, 2010 13:49 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop eindelijk dat er meer merken gaan komen, dit veld is toch wel droevig. _________________ De frequentie van mijn flauwekul, maakt dat ik lul. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Di 31 Aug, 2010 18:50 Onderwerp: |
|
|
Jammer dat de enige bocht op Hockenheim waar wat gebeurt, nu zal worden overgeslagen... _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
|
Geplaatst: Wo 01 Sep, 2010 07:26 Onderwerp: |
|
|
| Fittipaldi schreef: | Maar als je een kaartje hebt voor de Mercedes-tribune ben je wel happy  | Dan gebeurt er weinig voor je neus. Liever dat er iets gebeurt in de verte dan dat er niets gebeurt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
Geplaatst: Wo 01 Sep, 2010 11:36 Onderwerp: |
|
|
Nou, ik weet het niet, ze moeten dan bijna haaks rechtsaf (waar Kristensen z'n zware crash had) hebben een kort recht stuk (voor de tribune) en moeten weer vol in ankers. Ik moet het ook eerst zien hoor en ik vind het wegnemen van de hairpin ook jammer, maar misschien valt het wel mee. _________________ Vai Brasil
www.emersonfittipaldi.com
www.barrichello.com.br
www.senna.globo.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Do 02 Sep, 2010 18:12 Onderwerp: |
|
|
Nissan oriënteert zich op de DTM:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86317 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
|
Geplaatst: Vr 03 Sep, 2010 07:46 Onderwerp: |
|
|
| Dat is de bedoeling van het aanpassen van de regelgeving. Kunnen we alleen maar toejuichen, want met 2 fabrikanten verder is te mager! |
|
| Naar boven |
|
 |
|