| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Henk

|
Geplaatst: Wo 14 Jul, 2010 18:03 Onderwerp: |
|
|
| Fittipaldi schreef: | maar wel met een mooi concept!
Fittipaldi (die om bekende reden op Lola had gehoopt) |
Uiteraard!
Zakelijk bekeken viel er ook wel wat te zeggen voor dat voorstel van Lola. Teams konden met een minimale meerinvestering vanuit de Indy Lights naar IndyCar doorstromen, omdat van dezelfde tub gebruik werd gemaakt. _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Wo 14 Jul, 2010 18:41 Onderwerp: |
|
|
| Fittipaldi schreef: | Ik begrijp de keuze ook, al hoop ik dat Dallara een beter chassis neerzet dan hun HRT-kuipje  |
Of hebben die Amerikanen gewoon niet exact dat HRT-kuipje aangesmeerd gekregen?!?!
 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
Geregistreerd op: 12-12-2007 Berichten: 476 Woonplaats: Wervershoof, Noord Holland
|
Geplaatst: Vr 16 Jul, 2010 20:04 Onderwerp: |
|
|
Hoezo, ik vind die beelden van onbestuurbare auto's wel spektaculair!
En met allemaal hetzelfde materiaal zal het ook spannender zijn natuurlijk. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
Geregistreerd op: 12-12-2007 Berichten: 476 Woonplaats: Wervershoof, Noord Holland
|
Geplaatst: Zo 25 Jul, 2010 18:01 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad dit heeft veel te lang geduurd! _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Zo 25 Jul, 2010 18:07 Onderwerp: |
|
|
Jammer voor die meid, maar goeie beslissing. _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Zo 25 Jul, 2010 23:24 Onderwerp: |
|
|
Ja, hulde wat Randy Bernard zei:
"I don't want to run any sponsor out of the paddock, but we must give our fans a credible series." _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
|
Geplaatst: Ma 26 Jul, 2010 17:36 Onderwerp: |
|
|
Hmm en dan gisteren evengoed starten.. Terwijl ze geen tijd gezet heeft in de kwalificatie. Spint in de 1e ronde en na 9 ronden is ze weer uitgevallen...
En dan die finish, wat een bull shit, was gewoon racen en dan krijgt Castroneves een blocking drive-trough penalty. What a joke.
Ook al was het met de briefing gezegd, vind het toch onzin. Laat die coureurs gewoon racen.. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Ma 26 Jul, 2010 17:48 Onderwerp: |
|
|
Ja, ik heb ook de beelden gezien. Ik zag niks verkeerds, echt vaag die penalty. _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Jackmancer

|
Geplaatst: Do 29 Jul, 2010 13:04 Onderwerp: |
|
|
Dit is schijnbaar de nieuwe IRL wagen. _________________ www.jackmancer.com |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Vr 30 Jul, 2010 07:16 Onderwerp: |
|
|
Wat een foeilelijke bak. Net een raket die ze de ruimte inschieten.  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
|
Geplaatst: Vr 30 Jul, 2010 18:09 Onderwerp: |
|
|
Deze opzet vind ik ook neit zo mooi nee, maar de teams mogen zelf de spoilers en sidepods gaan ontwerpen. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Di 03 Aug, 2010 20:20 Onderwerp: |
|
|
| Jackmancer schreef: | | Ja, ik heb ook de beelden gezien. Ik zag niks verkeerds, echt vaag die penalty. |
Heb het filmpje even opgezocht:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDF-UhGAL6c&feature=player_embedded#!
Wie o wie kan mij vertellen wat de beste jongen hier verkeerd doet? Ik zie namelijk ook helemaal niks raars, gewoon een lijn rijden en daarmee de positie verdedigen.
(ps, als ik Castroneves geweest was had ik de steward echt wel een tik gegeven ) _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
|