Autosportnews.nl forum index Autosportnews.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Centennial Classic TT Assen 2010

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Autosportnews.nl forum index -> Motorsport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
De Bolle Racegek

BerichtGeplaatst: Di 20 Jul, 2010 10:54    Onderwerp: Centennial Classic TT Assen 2010 Reageer met quote

Even voor de motorsportliefhebbers:

Op 18 en 19 september is er op het TT-Circuit de Centennial Classic TT. Oftewel, oude motoren en hun rijders komen naar Assen om de sfeer van de oude TT na te bootsen. Zo zullen oa de echte 2-takten weer ten tonele verschijnen. Uit alle windstreken van de wereld komen de machines. Ook zullen er heel veel oude rijders zijn, waaronder Agostini, die tijdens de laatste TT een supergave demo gaf op zijn speciaal ingevlogen Yamaha en de huidige M1. Ook de klasses die niet meer bestaan, zoals de 350 cc zijn aanwezig.

Voor de autosportliefhebbers zijn er de BOSS GP. Omdat het om geluidsdagen gaat mag men dus vol gaan! De entree is iets van 43 euro en 70 voor een weekend ( ff uit het hoofd, pin me er niet op vast).

Dus als je dat weekend niks te doen hebt, kom naar Assen! En als je wel wat te doen hebt, verplaats het maar, want dit is pure historie!!! Razz
orangehat

BerichtGeplaatst: Di 03 Aug, 2010 01:19    Onderwerp: Reageer met quote

BRG......de tandjes wat duur!!!! Ik kreeg een brief thuis vanuit Assen voor kaarten bestellen.....maar dit is toch niet normaal man voor dat geld????

Ik ben erg bang voor een héél leeg Assen die dag (al hoop ik van ganze harte van niet!!!!!)

Ciao!

www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
De Bolle Racegek

BerichtGeplaatst: Di 03 Aug, 2010 08:11    Onderwerp: Reageer met quote

orangehat schreef:
BRG......de tandjes wat duur!!!! Ik kreeg een brief thuis vanuit Assen voor kaarten bestellen.....maar dit is toch niet normaal man voor dat geld????

Ik ben erg bang voor een héél leeg Assen die dag (al hoop ik van ganze harte van niet!!!!!)

Ciao!

Jep, ik heb een weekendkaart besteld, maar net wat je zegt, verschrikkelijk duur. Crying or Very sad
orangehat

BerichtGeplaatst: Wo 04 Aug, 2010 16:27    Onderwerp: Reageer met quote

ja echt he....ik ben bang dat al die namen straks voor een heel klein publiek aan het optreden zijn....en dat is natuurlijk een schande!

Ciao

www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Autosportnews.nl forum index -> Motorsport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: