| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Di 20 Jul, 2010 10:54 Onderwerp: Centennial Classic TT Assen 2010 |
|
|
Even voor de motorsportliefhebbers:
Op 18 en 19 september is er op het TT-Circuit de Centennial Classic TT. Oftewel, oude motoren en hun rijders komen naar Assen om de sfeer van de oude TT na te bootsen. Zo zullen oa de echte 2-takten weer ten tonele verschijnen. Uit alle windstreken van de wereld komen de machines. Ook zullen er heel veel oude rijders zijn, waaronder Agostini, die tijdens de laatste TT een supergave demo gaf op zijn speciaal ingevlogen Yamaha en de huidige M1. Ook de klasses die niet meer bestaan, zoals de 350 cc zijn aanwezig.
Voor de autosportliefhebbers zijn er de BOSS GP. Omdat het om geluidsdagen gaat mag men dus vol gaan! De entree is iets van 43 euro en 70 voor een weekend ( ff uit het hoofd, pin me er niet op vast).
Dus als je dat weekend niks te doen hebt, kom naar Assen! En als je wel wat te doen hebt, verplaats het maar, want dit is pure historie!!!  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Di 03 Aug, 2010 01:19 Onderwerp: |
|
|
BRG......de tandjes wat duur!!!! Ik kreeg een brief thuis vanuit Assen voor kaarten bestellen.....maar dit is toch niet normaal man voor dat geld????
Ik ben erg bang voor een héél leeg Assen die dag (al hoop ik van ganze harte van niet!!!!!)
Ciao! _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Di 03 Aug, 2010 08:11 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: | BRG......de tandjes wat duur!!!! Ik kreeg een brief thuis vanuit Assen voor kaarten bestellen.....maar dit is toch niet normaal man voor dat geld????
Ik ben erg bang voor een héél leeg Assen die dag (al hoop ik van ganze harte van niet!!!!!)
Ciao! |
Jep, ik heb een weekendkaart besteld, maar net wat je zegt, verschrikkelijk duur.  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Wo 04 Aug, 2010 16:27 Onderwerp: |
|
|
ja echt he....ik ben bang dat al die namen straks voor een heel klein publiek aan het optreden zijn....en dat is natuurlijk een schande!
Ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
|