| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Vr 26 Feb, 2010 21:37 Onderwerp: |
|
|
| Hunt schreef: | http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c54102/x2_bb5a6f
http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c54102/x2_bb5956
Er komt een nieuwe ingang op het circuit. We moeten afscheid nemen van de "legendarische kassa-huisjes". Toch verrassend, dacht dat die onder monumentenzorg zouden vallen. Ben er niet rouwig om. |
Zow, ff lekker rigoreus te werk gaan zeg maar  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Za 27 Feb, 2010 00:03 Onderwerp: |
|
|
ergens toch wel jammer........maar ja ik dan ook van authentiek...
Alleen verders niet aan het hek e.d. lopen morren
Ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Do 04 Mrt, 2010 12:06 Onderwerp: |
|
|
dit is echt een mooi bericht! Niet dat ik zo'n Vettel fan ben ofzo...maar gewoon ook de verbinding van RB en de gratis toegangsmogelijkheid d.m.v. die actie verpakkingen....
wie er dit weekend niet @ CPZ is snap ik echt niet, wordt echt een onwijs programma!!!!!!!!!!!!!!!!
WHOEHOE!!!
ciao _________________ www.orangehat.nl
www.hasl.tk
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1169 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Do 04 Mrt, 2010 12:17 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: | dit is echt een mooi bericht! Niet dat ik zo'n Vettel fan ben ofzo...maar gewoon ook de verbinding van RB en de gratis toegangsmogelijkheid d.m.v. die actie verpakkingen....
wie er dit weekend niet @ CPZ is snap ik echt niet, wordt echt een onwijs programma!!!!!!!!!!!!!!!!
| De oude Masters zijn terug................
Vorig jaar was het echt een tussen evenement, met VEEL te weinig publiek. Over een F1 demo mag je alles vinden, maar het belangrijkste is dat het mensen trekt. Een echte Masters moet volle duinen hebben! |
|
| Naar boven |
|
 |
Rallyfanaat

|
Geplaatst: Do 04 Mrt, 2010 18:54 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: |
|
mijn broer moet dan zo nodig op vakantie....
wil je zeggen dat hij het niet snapt? dank je he
geintje man
ik ben er wel bij, met de campingstoel in de tarzan _________________ Spiegelreflex? Nee
Canon powershot A430 ( €99.99 ) |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Do 04 Mrt, 2010 19:32 Onderwerp: |
|
|
Erg leuk dit bericht. Ongetwijfeld krijg je zo weer een echt Masters sfeertje...
 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Do 04 Mrt, 2010 22:19 Onderwerp: |
|
|
| Henk schreef: | Ongetwijfeld krijg je zo weer een echt Masters sfeertje...
 |
dat zou echt mooi zijn!
Ciao _________________ www.orangehat.nl
www.hasl.tk
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1169 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Vr 12 Mrt, 2010 13:15 Onderwerp: |
|
|
| De Clio's van de Landmacht gaan toch door. Op zn minst vreemd dat de Nederlandse staat doorgaat met deze activiteit. Hebben geen budget voor materieel, maar wel om Clio's te laten racen. |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Vr 12 Mrt, 2010 17:40 Onderwerp: |
|
|
| DonRoberto schreef: | | De Clio's van de Landmacht gaan toch door. Op zn minst vreemd dat de Nederlandse staat doorgaat met deze activiteit. Hebben geen budget voor materieel, maar wel om Clio's te laten racen. |
Sowiezo raar om daar belastinggeld aan te besteden, maar in mijn optiek is elke euro voor defensie er 1 teveel, maar das een andere discussie  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Vr 12 Mrt, 2010 21:43 Onderwerp: |
|
|
sow! Ik dacht dat ik een 'rooie' was maar jij bent wel heel erg!
maar goed, dan maar die euro's besteden aan autosport
www.hasl.tk
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
|
Geplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 09:13 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: |
maar goed, dan maar die euro's besteden aan autosport
| IS wel zo, maar er is geen budget voor materieel bij defensie, maar wel 80.000 euro om twee Clio's te laten rijden. |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 23:04 Onderwerp: |
|
|
er zijn wel meer van dat soort 'scheve' dingen geweest toch.....nuon bij vitesse, de provincie Drenthe als sponsor van circuit Assen vorig jaar nog een landelijk olympische huldiging waar wij Haarlemmers voor moeten opdraaien en staatssteun aan allerlei voetbalclubs.....
Dus niks nieuws onder de zon dunkt mij
www.hasl.tk
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
|
Geplaatst: Ma 15 Mrt, 2010 15:10 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: | er zijn wel meer van dat soort 'scheve' dingen geweest toch.....nuon bij vitesse, de provincie Drenthe als sponsor van circuit Assen vorig jaar nog een landelijk olympische huldiging waar wij Haarlemmers voor moeten opdraaien en staatssteun aan allerlei voetbalclubs.....
Dus niks nieuws onder de zon dunkt mij
| Inderdaad, maar dat maakt het nog niets normaal. Wat je nu allemaal noemt zijn uitwassen die uitgeband moeten worden. Ik zie graag beide dames deelnemen aan deze klasse, maar om dat nu van 'onze' belastingcenten te doen.....
Hoewel er zijn meer geld verslindende projecten in Nederland. Alleen ik ken ook wat mensen bij defensie en die vinden dit ook niet te pruimen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
Geregistreerd op: 12-12-2007 Berichten: 476 Woonplaats: Wervershoof, Noord Holland
|
Geplaatst: Ma 15 Mrt, 2010 17:22 Onderwerp: |
|
|
Laten we dan alle sponsoring maar uitbannen, want bij ieder bedrijf die iets sponsort werken wel mensen die dat geld liever in de kantine, hun salaris of een auto van de zaak zien gaan. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
|