Autosportnews.nl forum index Autosportnews.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

(SIDECAR)motocross 2010
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Autosportnews.nl forum index -> Motorsport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
orangehat

BerichtGeplaatst: Ma 08 Mrt, 2010 23:50    Onderwerp: Reageer met quote

oei... 't was donders koud in Lochem en de wedstrijden waren mooi om te zien, zonder echte klapper overigens...best opmerkelijk want door de vorst in de grond waren sommige stukken keihard...wel vielen veel mensen uit omdat het materiaal of zijzelf nog niet in top conditie waren....voor het eerst sinds een aantal jaar ook eens fanatiek de quads gevolgd...ook erg gaaf om te zien...dus komt dat zelf zien, nou ja, maar wat plaatjes Wink

Ciao!

www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
DonRoberto

BerichtGeplaatst: Di 09 Mrt, 2010 09:12    Onderwerp: Reageer met quote

Gave plaatjes. Ook die Quads zijn mooi!
Naar boven
orangehat

BerichtGeplaatst: Di 09 Mrt, 2010 22:57    Onderwerp: Reageer met quote

Bdankt,

voor de leifhebber ook nu een videoclipje on-line:

http://www.orangehat.nl/videoclips.htm

De volgende wedstrijd voor de zijspannen is btw. in Oss op het overzichtelijke circuit de 'Witte Ruysheuvel'. Aangezien dit twee weken voor de NL'se GP is staan er wederom ook veel buitenlanders ingeschreven en mag dit met recht een mini GP genoemd worden.

Naast de NK zijspannen natuurlijk ook de NK quads en de solo klassen (NK MX3 en nat. MX2)

Ciao Wink

www.hasl.tk
Naar boven
Breggoo

BerichtGeplaatst: Do 11 Mrt, 2010 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker mooie foto's! Om in Oranjehoed taal te spreken; Hulde! Wink
orangehat

BerichtGeplaatst: Vr 12 Mrt, 2010 21:51    Onderwerp: Reageer met quote

Bdankt voor de HULDE!

Ciao!

www.hasl.tk
Naar boven
orangehat

BerichtGeplaatst: Do 25 Mrt, 2010 00:02    Onderwerp: Reageer met quote

ha, spamdeel weet ik niet wat hoeveel over mijn zijspancross bezoekjes.

Afgelopen weekend in Oss geweest waar de NK zijspancross ronde 2 was.....de baan was bar slecht door de gevallen regen in de nacht en praktisch iedereen heeft wel een keer vast gestaan. Daniël Willemsen deed niet mee omdat hij de Touareq rally reed en niet op tijd terug kon zijn, daardoor wel spannend deze NK.
Ook een aantal bizarre dingen gezien: ene shovel die bijna de baan opreed terwijl de MX3 NK nog in volle gang was Shocked , de broertjes visser die met een afgebroken bak beugel de hele 2 heat hebben gereden na een startcrash (da's best lastig vast houden als dat ding niet vast zit in je bakkie...) en een rijder die zijn bakkenist verloor en maarliefst een kwart van de baan doorreed zonder enige notie van het schreeuwende publiek en geen blik opzij gaf toen de bak een aantal keer vervaarlijk omhoog kwam...bij de eerste scherpe bocht echter was het natuurlijk zeuren....enfin, foto's zeggen meer dan woorden soms...

Hier staat de bakkenist net op als hij uit de bak is gevallen, op de achtergrond rijdt de span met rijder maar zonder bakkenist gewoon door..

Nog steeds heeft de man niks in de gaten ondanks het wijzende publiek en het feit dat zijn bak omhoog komt en het span dus eigenlijk de hekken in wil vliegen (wat gelukkig voor hem niet gebeurde...)

best zeuren als je been zo vast zit...

beetje jammer van het hek.......maar verder een leuke plaat van de broertjes van duinhoven (138) die een iets te enthousiaste inhaal poging ondernemen maar desondanks toch verrassend als leider in de tussenstand voor het NL-kampioenschap naar voren kwamen na Oss...

kwalitatief niet de beste maar even om te laten zien hoe bar de baan was, check hoe de voorkant wegzakt in het zand, lijkt wel drijfzand Shocked

ook de quads waren aanwezig in Oss...echt wel een leuke klasse om te zien

nou ja,

ze hadden nog ene leuke dame gestrikt om de prijzen uit te reiken..

dat was het denk ik maar (staan nog veel meer crash modder en andere knokplaten op mijn site van vooral de zijspannen maar ook de quads..geen normale crossmotoren want die hebben mij toch echt te weinig wielen...)

en ook nog de videoclip natuurlijk met wat gein, die afgebroken bak beugel en ander zijspancross geweld als goed knokken en wat niet meer is...http://www.orangehat.nl/videoclips.htm

Oja, voor de mensen die niet naar de paasraces in Zandvoort ('zullen er wel wat zijn dunkt mij....t is tenslotte een AUTOSPORT(news) forum) danwel Assen gaan.....een ander mooi uitje denk...de WK zijspannen en de EK Quads in Oldebroek:

de volgende pot zijspancross dus vanuit Oldebroek na pasen met WK actie!

Ciao Wink

www.hasl.tk
Naar boven
DonRoberto

BerichtGeplaatst: Do 25 Mrt, 2010 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

@Hat, je eerste serie vond ik fotografisch wat sterker.
Naar boven
orangehat

BerichtGeplaatst: Di 30 Mrt, 2010 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

Rob, sorry voor het late bericht..in welk opzicht? je kan ook PB-en...sommige weet ik wel hoor, maar het gaat mij er vaker op wát er op de plaat staan dan hoe...en vooral dat wát ben ik goed in Wink

p.s...je kan ook PB-en, bedankt alvast..kritiek is om van te leren Wink

ciao

www.hasl.tk
Naar boven
orangehat

BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010 23:19    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje druk de afgelopen tijd, daarom minder actief hier ff.......bij deze maar weer 's een bijdrage!

'k was afgelopen zondag in Frankrijk....en daar regende het ook Shocked

gelukkig hebben we de foto's nog Wink

ff voor de duidelijkheid...de rijrichting is naar mijn camera toe en niet er vanaf Wink

gelukkig was het op zaterdag nog wel droog en redelijk mooi weer!

oja, heb ook nog een videoclip op m'n site voor meer bewegende modder beelden..haha![/img]

www.hasl.tk
Naar boven
Nancy
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo 09 Mei, 2010 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Woooow... Leipe foto's Emil! Shocked Die eerste vind ik echt hulde haha.. Zo'n 'Waar is Wally' foto Razz

Nancy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
orangehat

BerichtGeplaatst: Wo 07 Jul, 2010 23:27    Onderwerp: Reageer met quote

tja....waar iedereen afgelopen weekend zat na te genieten van BRA-NL, danwel in Assen zat of anderszijds iets aan het volgen was op de buis zoals de DTM of de MotoGP.........was voor mij het zijspancross weekend van het jaar @ Genk België met alleen maar zijspannen!!!! Naast de GP, de B-rijders, de oldtimers en de kinders.........ga geen hele verhalen houden, 'k ga alleen platen posten van bloed, vuur, klappers en andere chaotische tafrelen.......als je niet bent geweest heb je toch een boel gemist!!!!!!!

Hoi!

Veel stenen altijd in Genk en dit 'promo' busje voor de solo-GP had even geen rekening gehouden met het feit dat zijspannen veel meer druk op het achterwiel hebben en dus veel verder stenen en zand kunnen werpen...........te dicht geparkeert denk Laughing wij drie-wielers konder er wel hard om lachen eerlijk gezegd Wink

aaiii terug slag en fik in de luchtfilter bij een oudje....gelukkig had de rijders het filter er snel uitgehaald om het vakkundog uit te laten fikken

tja...stenen kunnen bloed veroorzaken als ze raar terrecht komen....let ff op bakkenist Eggink hier in de laatse ronde van de eerste heat (die overigens werd gewonnen door dezelfde eggink met Daniël Willemsen als rijder uiteraard Wink )

maar het kan nog erger...de Franse broers Biggand klapte er heel hard af liggend op P2 in de 2e heat maar gingen toch door...alles voor de punten!!!!!!!!!! De klap was idd. hard...helm stuk en uiteindelijk net ff meer dan 20 hechtingen binnen en buitensmonds...maar wel eerst ff op deze manier nog een klein kwartier door gebeukt Shocked ...da's zijspancross mentaliteit!

ok, ook de andere klappers dan maar ff......

Daan Willemsen vloog het publiek in en werd hierdoor geen 1e in heat2 maar 4e...waar won wel nipt de GP...

deze foto is helemaal bizar door de voorgrond rechts erbij....

gelukkig had pa de foto's van het hoe en wat van de voorgrond....(het bakwiel bleek niet goed te zijn vast gedraaid!!!!)

en dan nog dit: in heat 1 ging de Belg Joris Hendrickx liggend op P2 kaopt met nog.....20 meter te rijden!!!!!!!!!!! hij duwde de machine over de finishlijn.....maar werd een paar seconder evoor wel voorbij gereden door een treintje van vijf man....dus P7...bizar! (de finish is net om de hoek..zeg maar achter die witte bus!)

naja...kan er nog wel weet ik hoeveel plaatsen..voor de liefhebbers zie onderstaand adres.........maar je hebt weer een kans voorbij laten gaan om te genieten van de mooiste sport in de wereld!

Ciao!

www.hasl.tk
Naar boven
De Bolle Racegek

BerichtGeplaatst: Ma 23 Aug, 2010 09:55    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren was er veel te doen in ons kleine landje. Zo werd er in Eenrum ( hier bij mij in de provincie) de Grand Prix langebaan gehouden. Ben er zelf niet zo heel bekend mee, maar volg het wel een klein beetje.

Tijdens de 1e heat voor de zijspannen heeft er echter een zwaar ongeval plaatsgevonden, waarbij meerdere deelnemers gewond zijn geraakt, waarvan er 1 in het academisch ziekenhuis in Stad ligt. Jorg Levin, de deelnemer, werd uit zijn bak gesmeten en kwam daarna onder een andere span terecht, dat is wat ik net uit de krant heb gehaald.

Laten we hopen dat dit goed afloopt.
orangehat

BerichtGeplaatst: Di 24 Aug, 2010 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

er staat een filmpje van op youtube...die kerel waar jij het overhebt valt uit de bak en wordt aangereden door een ander zijspan...lijkt op het ongeluk van Tristan Lentink tijdens de SS600 na de TT van dit jaar wat dat betreft...

Overigens is zijspan grasbaan racen iets anders dan motorcross....

Ciao

www.hasl.tk
Naar boven
De Bolle Racegek

BerichtGeplaatst: Di 24 Aug, 2010 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

orangehat schreef:
er staat een filmpje van op youtube...die kerel waar jij het overhebt valt uit de bak en wordt aangereden door een ander zijspan...lijkt op het ongeluk van Tristan Lentink tijdens de SS600 na de TT van dit jaar wat dat betreft...

Overigens is zijspan grasbaan racen iets anders dan motorcross....

Ciao

Ik weet dat het wat anders is, maar kon niet zo snel een ander topic vinden Wink Ik wou het gewoon graag even vermelden op het forum
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Autosportnews.nl forum index -> Motorsport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: