| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Vr 05 Mrt, 2010 20:29 Onderwerp: |
|
|
Dat geeft toch weer wat meer body aan de DTM. Helaas wordt het alleen niet gekoppeld aan opkomende talenten... _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
Duifje

|
Geplaatst: Za 06 Mrt, 2010 14:38 Onderwerp: |
|
|
| Henk schreef: |
Dat geeft toch weer wat meer body aan de DTM. Helaas wordt het alleen niet gekoppeld aan opkomende talenten... |
Nou ik ben benieuwd, is op zeker wel een aanwist voor het veld. _________________
VOOR HET GEWONE VOLK. WWW.DUIFJERACING.NL |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Za 06 Mrt, 2010 23:56 Onderwerp: |
|
|
dat zekers! HULDE!
Ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
Hunt

|
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Ma 08 Mrt, 2010 19:13 Onderwerp: |
|
|
Commercieel geen onlogische stap, maar het zal geen volle duinen trekken in Zandvoort...
 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1169 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Di 09 Mrt, 2010 09:15 Onderwerp: |
|
|
| Henk schreef: | Commercieel geen onlogische stap, maar het zal geen volle duinen trekken in Zandvoort...
 | Dat zal door onder andere de BCR toch wel een lastige klus worden. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
Geregistreerd op: 1-3-2008 Berichten: 1169 Woonplaats: My home is where I lay my head
|
Geplaatst: Wo 24 Mrt, 2010 09:43 Onderwerp: |
|
|
| Leuk voor Ralf. Kan hij daar lekker centjes binnen harken, voor de rest heb ik toch geen hele hoge pet op van die mijnheer. Wel een grote naam, maarja daarmee alleen win je geen kampioenschap. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
|
| Naar boven |
|
 |
Relin

|
Geplaatst: Do 25 Mrt, 2010 15:16 Onderwerp: |
|
|
En wat kunnen we na de 1e testdag zeggen? Mercedes heeft wederom een voormalig F1 coureur in haar team. Want dat is toch een stuk belangrijker dan echte talenten. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat er coureurs zijn die het beter zouden doen dan DC en ook de interesse hebben om DTM te rijden...
En Congfu Fighting? Nou jah, leuk met het oog op de race in China, maar ik betwijfel of hij volk zal lokken naar het circuit. Ach, hij is iig goed voor de rode lantaarn  _________________ Monaco 2010 foto's -> http://www.rp-originals.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
DonRoberto
|
Geplaatst: Do 25 Mrt, 2010 16:24 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | | En wat kunnen we na de 1e testdag zeggen? Mercedes heeft wederom een voormalig F1 coureur in haar team. Want dat is toch een stuk belangrijker dan echte talenten. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat er coureurs zijn die het beter zouden doen dan DC en ook de interesse hebben om DTM te rijden... |
Ze moeten de klasse aanpakken een aansluiten bij andere kampioenschappen, zoals het Australisch of Aziatisch....Wordt het aantrekkelijker. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fittipaldi

|
Geplaatst: Do 25 Mrt, 2010 18:43 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: |
En Congfu Fighting? Nou jah, leuk met het oog op de race in China, maar ik betwijfel of hij volk zal lokken naar het circuit. Ach, hij is iig goed voor de rode lantaarn  |
Wij herinneren ons Kaneishi
 _________________ Vai Brasil
www.emersonfittipaldi.com
www.barrichello.com.br
www.senna.globo.com |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Di 30 Mrt, 2010 22:34 Onderwerp: |
|
|
haha..echt he
ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
Relin

|
Geplaatst: Wo 31 Mrt, 2010 10:12 Onderwerp: |
|
|
En Janis! Met z'n gele bolide! Vond ik zo een coole wagen. Maar goed, geel doet het altijd goed bij mij (al vind ik de Renault dan weer niet zo denderend...)
DC heeft nog niet getekend.
Jamie is maandag voor het eerst paps geworden.
Euh en verder is er weinig nieuws geloof ik... _________________ Monaco 2010 foto's -> http://www.rp-originals.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
|