| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Relin

|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 16:20 Onderwerp: |
|
|
Dat denk ik ook Duif...
Jammer, het was toch een leuk plan. En ook erg fijn dat er tijdens de wintermaanden nog wat te racen was. Nu dat er geen schaatsen en geen racen is, heb ik van ellende al enkele zondagen een DVD in de DVD-speler gepropt  _________________ Monaco 2010 foto's -> http://www.rp-originals.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Duifje

|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 16:23 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | Dat denk ik ook Duif...
Jammer, het was toch een leuk plan. En ook erg fijn dat er tijdens de wintermaanden nog wat te racen was. Nu dat er geen schaatsen en geen racen is, heb ik van ellende al enkele zondagen een DVD in de DVD-speler gepropt  |
Ja mee eens, maar we hebben wel weer op deze mooie manier CIRCUIT PARK ZANTVOORT op de kaart gezet. Met dank aan alle nederlandse race fans  _________________
VOOR HET GEWONE VOLK. WWW.DUIFJERACING.NL |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 16:44 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | Dat denk ik ook Duif...
Jammer, het was toch een leuk plan. En ook erg fijn dat er tijdens de wintermaanden nog wat te racen was. Nu dat er geen schaatsen en geen racen is, heb ik van ellende al enkele zondagen een DVD in de DVD-speler gepropt  |
Echt hea, ik heb van de mensen die bij wonen ( ouders en broertje en zusje) gehoord dat ik niet echt plezierig ben als er geen races op tv zijn.  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Nelsinhofan

Geregistreerd op: 4-5-2007 Berichten: 1209 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 19:05 Onderwerp: |
|
|
| Duifje schreef: | | Relin schreef: | Dat denk ik ook Duif...
Ja mee eens, maar we hebben wel weer op deze mooie manier CIRCUIT PARK ZANTVOORT op de kaart gezet. Met dank aan alle nederlandse race fans  |
Zo is het maar net Duif. Hulde aan de knotsgekke Nederlandse autosportfaunaten.
Relin. Er was gisteren anders een erg intressante race aan de gang tussen de duinen. Misschien een idee, voor als je je weer verveeld  |
|
| Naar boven |
|
 |
Relin

|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 19:42 Onderwerp: |
|
|
Neuh, moet in totaal 4 uur reizen om in Zandvoort te komen. Dat wordt me toch net te gek
Dan liever een DVDtje  _________________ Monaco 2010 foto's -> http://www.rp-originals.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Nelsinhofan

|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 19:57 Onderwerp: |
|
|
| Relin schreef: | Neuh, moet in totaal 4 uur reizen om in Zandvoort te komen. Dat wordt me toch net te gek
Dan liever een DVDtje  |
Dat is inderdaad wel erg gek, voor aantal uurtjes racen  |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 22:19 Onderwerp: |
|
|
| Duifje schreef: | | De Bolle Racegek schreef: | | En ondertussen staan die wagens nog steeds achter slot en grendel.... Ik ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen. |
Gaan gewoon nooit meer rijden. Altans niet als A1GP Dat is einde. |
We zouden ze ook met ons allen kunnen kopen, niemand wil ze blijkbaar, dus allemaal wat geld in de pot en paar A1-wagens halen  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 19:23 Onderwerp: |
|
|
| De Bolle Racegek schreef: | We zouden ze ook met ons allen kunnen kopen, niemand wil ze blijkbaar, dus allemaal wat geld in de pot en paar A1-wagens halen  |
A1 GP heeft grofweg 200 miljoen schuld en daar moet eerst wat aan worden gedaan. Uiteindelijk zal een curator wel spullen in een veiling te koop aanbieden, maar ook dan vraag ik mij af of er auto's zijn af te halen die raceklaar zijn. De nieuwe generatie auto's zijn weliswaar in eigen beheer gebouwd, maar de motoren zijn geleased van Ferrari en zijn hun eigendom gebleven. Kortom, je kunt dan slechts een chassis kopen en in een chassis dat in de huidige staat alleen Ferrari motoren lust heb je eigenlijk dan nog niks...
 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 22:31 Onderwerp: |
|
|
dan kopen we de oude bolides maar........waar zijn die dingen eigenlijk
ciao _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 22:39 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: | dan kopen we de oude bolides maar........waar zijn die dingen eigenlijk
ciao |
Zijn die niet ergens in Italie beland, onder de noemer AutoGP??? Dat is bij mijn weten weer een nakomertjes van de Euroseries 3000.
Een linkje: http://www.autogp.org/it/ _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Nelsinhofan

|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 23:42 Onderwerp: |
|
|
| De Bolle Racegek schreef: | | orangehat schreef: | dan kopen we de oude bolides maar........waar zijn die dingen eigenlijk
ciao |
Zijn die niet ergens in Italie beland, onder de noemer AutoGP??? Dat is bij mijn weten weer een nakomertjes van de Euroseries 3000.
Een linkje: http://www.autogp.org/it/ |
haha zien er erg bekend uit ja.
Goed om te zien dat deze gave bakken toch nog in gebruik zijn! |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk

|
Geplaatst: Wo 10 Feb, 2010 20:33 Onderwerp: |
|
|
Maar ook die verhuizing van de oude A1 wagens naar Italie liet zien wat voor zeepbel A1 GP toen al niet was, want de auto's moesten eerst weer door A1 GP worden teruggegeven aan Lola. Dat is niet gebruikelijk als je eigenaar van iets bent, maar wel als je (wederom) iets van iemand huurt/least...
Overigens waren die auto's inderaad een stuk leuker om naar te kijken (en luisteren) dan de Ferrari's...
 _________________ Interviewer: "Will the McLaren F1 be your answer to the Ferrari F40?"
Gordon Murray: "Hmm... I don't think we have anyone at McLaren who can weld that badly..." |
|
| Naar boven |
|
 |
orangehat

|
Geplaatst: Wo 10 Feb, 2010 23:06 Onderwerp: |
|
|
he lachen dat man, waarom komen ze niet ff langs tijdens de masters
ciao! _________________ www.orangehat.nl
'Rejoy the action through
the eyes of a racingfan!'
www.hasl.tk
Haarlem Audi-S Lads, DUTCH RACING TIFOSI! |
|
| Naar boven |
|
 |
De Bolle Racegek
|
Geplaatst: Do 11 Feb, 2010 18:26 Onderwerp: |
|
|
| orangehat schreef: | he lachen dat man, waarom komen ze niet ff langs tijdens de masters
ciao! |
FF een balletje opgooien bij de organisatie? Lijkt mij wel leuk  _________________ www.pantybeukers.nl voor onze (race)belevenissen en meer:D |
|
| Naar boven |
|
 |
Breggoo
Geregistreerd op: 12-12-2007 Berichten: 476 Woonplaats: Wervershoof, Noord Holland
|
Geplaatst: Za 13 Feb, 2010 12:24 Onderwerp: |
|
|
Grappig om dat terug te zien. Is het mischien niet een idee om de A1GP topics terug te zetten bij Overige autosport? Of verwachten we nog dat het ooit terug komt?  _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
|